Warunki ogólne

Regulamin wynajmu apartamentów na pobyt czasowy.

I. Definicje

1. Firma – Piotr Potaczała, NIP 816 158 46 25, Graniczna 37b, 58-560 Jelenia Góra, świadcząca usługi wynajmu apartamentów.

2. Klient – osoba fizyczna lub prawna zawierająca umowę z Firmą.

3. Apartament – lokal mieszkalny opisany w ofercie na stronie internetowej.

4. Zarządca – osoba reprezentująca Firmę, zarządzająca apartamentami

5. Formularz rezerwacyjny – dokument rezerwacji apartamentu

6. Zaliczka – część lub całość wpłaty Klienta za pobyt.

7. Kaucja – suma pieniężna wpłacona przez Klienta, zabezpieczająca koszty ewentualnych strat lub uszkodzeń, zwracana do 7 dni po wyjeździe.

II. Postanowienia ogólne

Firma jest uprawniona do świadczenia usług czasowego wynajmu apartamentów na krótkotrwałe pobyty wypoczynkowe Klientów.

III. Rezerwacja

1. Oferta dostępnych apartamentów znajduje się na stronie internetowej firmy.

2. Rezerwacji można dokonać online, drogą elektroniczną lub telefonicznie.

3. Rezerwacja następuje po wypełnieniu formularza rezerwacyjnego online lub drogą mailową.

IV. Opłata za wynajem

1. Opłata za wynajem jest podana w formularzu rezerwacyjnym.

2. Opłata zawiera 8% podatek VAT.

3. Opłata obejmuje pobyt, media, pranie pościeli i ręczników, sprzątanie końcowe.

4. Opłata nie obejmuje wyżywienia, dodatkowego sprzątania, dodatkowej wymiany pościeli i ręczników, chyba że formularz rezerwacyjny stanowi inaczej.

V. Zasady płatności

1. Przy rezerwacji na okres 14 dni lub więcej przed przyjazdem, zaliczka wynosi 30%, reszta płatna najpóźniej 14 dni przed przyjazdem.

2. Przy rezerwacji na okres krótszy niż 14 dni przed przyjazdem, 100% płatne niezwłocznie.

3. Zaliczka wpłacona na rachunek bankowy Firmy w ciągu 24 godzin od rezerwacji.

4. Płatności w walucie karty płatniczej gościa, przewalutowane zgodnie z regulaminem Polskich ePłatności.

VI. Zmiana rezerwacji

1. Klient może zmienić rezerwację na inny apartament lub zmienić termin rezerwacji, zgodnie z warunkami.

2. W przypadku braku możliwości zmiany, rezerwacja obowiązuje zgodnie z pierwotnymi zasadami.

VII. Anulacja rezerwacji

1. Możliwość anulowania rezerwacji bez kosztów, o ile Klient wskaże nowego Klienta na ten sam apartament.

2. Anulacja na 7 i więcej dni przed przyjazdem bez kosztów.

3. Anulacja na mniej niż 7 dni przed przyjazdem kosztuje wpłaconą zaliczkę.

4. Firma/Zarządca może anulować rezerwację w przypadku braku płatności.

VIII. Zasady zameldowania i wymeldowania

1. Zameldowanie od ustalonej godziny, wymeldowanie do ustalonej godziny, chyba że uzgodniono inaczej.

2. Odbiór kluczy po dokonaniu wszystkich opłat rezerwacyjnych.

3. Zameldowanie i wymeldowanie przebiega bezkontaktowo.

IX. Odpowiedzialność klienta

1. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wyposażenie apartamentu.

2. Klient zgłasza braki lub uszkodzenia niezwłocznie po zameldowaniu.

3. Klient odpowiada za zachowanie współlokatorów i osób korzystających z apartamentu.

4. Klient zawiadamia Firmę o potrzebie napraw i umożliwia wejście do apartamentu.

X. Kary umowne

1. Firma/Zarządca dokonuje oględzin stanu wyposażenia apartamentu.

2. Stwierdzenie braków/uszkodzeń uprawnia Firmę do potrącenia z kaucji lub żądania zapłaty.

3. Za zgubienie kluczy koszty dorobienia kluczy i wymiany zamków.

4. Dodatkowe opłaty za sprzątanie ponad 2 godziny, zatajenie zwierzęcia, złamanie zakazu palenia, nieuzasadnione wezwanie pracowników, naganne zachowanie Klienta.

5. Klient ponosi odpowiedzialność za bezumowne korzystanie z apartamentu.

6. Rozwiązanie umowy w przypadku większej liczby osób, dewastacji.

XI. Reklamacja

1. Reklamacje składane w trakcie pobytu lub do jednego dnia po jego zakończeniu.

2. Reklamacje przesyłane na adres: kontakt@apartamentywcieplicach.pl

3. Rozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni roboczych.

4. Rekompensata proporcjonalna do poniesionej szkody.

XII. Postanowienia dodatkowe

1. Klient zgłasza awarie/szkody pod numerem: +48 696 976 172 lub mailowo na adres: kontakt@apartamentywcieplicach.pl

2. Firma oferuje apartament o podobnym standardzie w przypadku braku możliwości wywiązania się z rezerwacji.

3. Firma nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności związane z pracami budowlanymi, przerwaniem dostawy mediów, hałasem z nieruchomości sąsiednich.

4. Firma nie ponosi odpowiedzialności za utratę rzeczy pozostawionych w apartamencie.

5. Klient odbiera pozostawione rzeczy w terminie 7 dni od zakończenia pobytu.

6. Dane osobowe Klientów przetwarzane w celu realizacji rezerwacji oraz w celach marketingowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

7. Klient dokonując rezerwacji wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Firmy.

8. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.